Kolesarske ture v blejskem kotu

Bled-Sebenje-Krnica-Poljšica-Bled

Krožna tura z rahlim vzponom v Zasip, ravninskim delom čez Sebenje v Zg. Gorje. Sledi vzpon d Krnice, kjer se v bifeju poleg Merkatorja okrepčate. Na koncu Krnice zavijete pri avtobusni postaji leve in sledi spust do Blejskega jezera.

Sledi kratek postanek za ogled poglejske cerkve in gorjanske panorame. gpx

Total distance: 14.73 km
Total climbing: 237 m
Total descent: -234 m

Koritno-Bodešče-Sava-Selo-Mlino

Ravninska etapa gre po asfaltu med polji do Bodešč. Tu zavijemo levo, predno se cesta strmo spusti proti Savi, proti Gradišču.

Tu si v hiši poleg stebra z napisi sposodimo ključ in si ogledamo cerkev . Povzpnemo se na razglednik Gradišče , ki nudi lepe razglede na blejski kot, Karavanke in na drugi strani proti Ljubljanski kotlini.

Vrnemo se nazaj na glavno cesto in nadaljujemo levo. Cesta preide v makadam do ceste proti Savi, kjer zavijemo levo. Vozimo ob Savi mimo plezališča čez bodenski most. Zavijemo desno in vozimo nekaj časa ob Savi po makadamu mimo hiš tabornikov.

Savo ponovno prečimo čez ribenski most, kjer nadaljujemo levo po makadamu mimo ribnika do selskega mosta. Tu zavijemo desno in na krožišču levo po makadamu. Po kratkem vzponu pridemo na asfalt in pred mostom na makadam .

Total distance: 13.71 km
Total climbing: 333 m
Total descent: -341 m

Bled-Bodešče-Radovljica-Zapuže-Lesce-Bled

Krožna tura v središče Gorenjske in nazaj skozi Zapuže in Lesce.

sled Bled Bodešče Radovljica Zapuže Lesce Bled

Iz Bodešč sledi spust do Save in ob reki v Lancovo. Za mostom zavijemo desno in mimo glempinga in travnikov v ssmeri železniške postaje v Na Mlako in mimo razglednika v staro mestno jedro.

Radovljica

Total distance: 19.35 km
Total climbing: 258 m
Total descent: -268 m

Bled-sv. Katarina-Blejska Dobrava-Blejski Vintgar-Bled

To je lepa krožna tura s štartom in ciljem na Bledu. Pot vodi najprej v Zasip, nato sledi vzpon do Svete Katarine. Po sprehajalni poti spustimo do slapu Šum. Tu damo kolo na ramo in po stopnicah sestopimo do parkirišča. Nato sledi vzpon do Blejske Dobrave . Sledimo smernim tablam za Blejski Vintgar. Čez Podhom se vrnemo nazaj na Bled. Primerna je za zgodnje ure ali med delovnikom, ko ni sprehajalcev.

Total distance: 16.08 km
Total climbing: 253 m
Total descent: -276 m

Bled-sv. Katarina-Blejski Vintgar-sv. Katarina-Bled

Kombinacija kolesarske in pohodne ture okoli Homa skozi Blejski vintgar. Med vikendom ali prazniki je poleg krožne poti okoli jezera najbolj obiskana pot. Premagati je potrebo strm klanec od Muž (Zasip) do cerkve sv. Katerine.

zemljevid poti

Total distance: 6.7 km
Total climbing: 155 m
Total descent: -169 m

Bled-Piškovca-Sv. Katerina

Po severni obvozici vodi nova kolesarska pot, kjer zavijemo v Zasip. Na začetku naselja nas tabla usmeri desno v Piškovco. Pred mostom zavijemo levo in pred elektrarno nas tabla usmeri na kolovoz v hrib. Večji del je porivanje do asfaltne ceste, Nato senajprej po asfaltni cestiin nato makadamu peljemo mimo starta zip line in nogometnega igrišča igrišča do cerkve sv. Ktereine. Od crkve se spustimo čez zaselek Zasip nazaj na Bled. Boljša varianta je v obratni smeri.

Total distance: 10.48 km
Total climbing: 238 m
Total descent: -244 m

Hom s kolesom

Iz Bleda je ob severni obvoznici urejena kolesarska steza do Rečice, Mi jo pa zapustimo pri odcepu v Zasip. Za odcepom za Piškovnico pelje asfaltna cesta prroti Savi, mi pa jo zapustimo pred mostom in se usmerimo proti Sv. Katarini. Asfaltna cesta je preide v makadamsko, naprej od Katarine pa preide v kolovoz in nato v planinsko pot. Pod vrhom in na strmih mestih je treba kolo porivati. Sledi strm spust z vrha v smeri Blejskega Vintgarja. Spust je za navadne kolesaraje ozirima kolesa prestrm.

Total distance: 8.37 km
Total climbing: 458 m
Total descent: -524 m

Bled – Piškovca – Breg-Žirovnica-Begunje-Lesce-Bled

Krožna tura s spustom do Save dolinke in zložnim vzponom v Breg.

Nazaj po poti kulturne dediščine : Žirovnica, Breznica, Rodine do Begunj in naprej skozi Lesce.

Nato se spusti do Save po kolesarski poti , ki se priključi cesti za Koritno ali kolesarski poti na Bled, ki se zaključi na pločniku. gpx

Total distance: 24.57 km
Total climbing: 354 m
Total descent: -364 m

Bled – Ribno – Sava – Radovljica – Fuxova brv – Zapuže – Hraše – Lesce

Krožna pot s tremi spusti do Save in enakimi vzponi. Do Ribnega in naprej do ribenskega mosta pelje malo prometna asfaltna cesta, ki je potrebna obnove. Takoj za tablo Ribno zavijemo desno pri drugem odcepu (prvi vodi do hotela Ribno). V Lancovem zavijemo levo čez most in takoj za mostom desno. Sledi strm vzpon mimo ŽP v Na Mlako. Nato pa sledimo tablam za Fuxovo brv. Pot je predvsem namenjena pohodnikom in strmejše spuste premagamo peš. Posebno ko se spuščamo proti Savi. Postanek pri Fuxovi brvi je osvežujoč, še posebno če je odprt bife v Tina raftu. Mimo zbirnega centra Povratek na Bled po zaključku kolesarske poti je minil v iskanju stranske poti izven glavne prometnice .

Total distance: 25.05 km
Total climbing: 300 m
Total descent: -327 m

Ob Savi Bohinjki mimo Hlapona do Perona na Bled

Krožna pot izven prometnic in večjega prometa nudi veliko lepih razgledov.

Bled-Bodešče-Sava-Šobec-Bled

Kot je bilo že opisano v predhodnih turah se skozi Bodešče spustimo do Save in čez bodenski most nadaljujemo v Lancovo. Peljemo se mimo sotočja , ki od akcije “Ohranimo Sotočje” ni več dostopno s te strani.

Prečkamo Savo in takoj za mostom zavijemo levo. Pot po nekaj metrih preide v učno pot, ki je namenjena pohodnikom. Zato jo premagamo ob kolesu in lahko se ustavimo ob opisih. Pot nato zapusti reko in čez travnike mimo ozvira Lehnjaka doseže do Šobec. Vrnemo se čez Koritno na Bled.

Obrne

Iz Male Zake se vzpnemo po asfaltni cesti do Kolodvorske ceste in zavijemo levo proti ŽP. nadaljujemo do kampa v Veliki Zaki in se usmerimo pred kampom desno na makadamsko cesto ob prkirišču in nato ob kampu. Precej strm prelaz prtemagamo peš (lažje je v obratni smeri) . Spustimo se v Bohinjsko belo, kjer na glavni cesti skozi vas zaviemo desno. Peljemo se do zaselka Obrne, kjer obrnemo in se vrnemo v B. belo. Vozimo po gl. cesti in za zadnjo hišeo zavijemo levo na makadmsko gozdno pot, ki se konča na casti Bled- Bohinj. Lahko nadaljujemo po glavni cesti ali pa po ~50 m. zavijemo desno na makdam, ki vodi proti Selu.

zemljevid

Blejski Vintgar

Bled-Rčitno-Bled

Ena prvih tur je bila tako imenovana “PASTIRSKA POT” s ciljem na planini Rčitno( Bled- veslaški center, 504m – Rečica – Zatrata – Rčitno, 850m).
Pri Zatrati se asfalt spremeni v široko makadamsko gozdno pot. Tudi Rčitno spada k sečnji na Pokljuki.

Bled - Rečica - Zatrata - Rčitno (850m)

Iz kampa v V. Zaki sem se zapeljal mimo  žel. postaje po na Kolodvorsko cesto in zavil na Aljaževo do Zatrate. Po makadamski poti sem mimo Zatrate nadaljeval strm vzpon. Na poti pri koritu pod Križem  se dejansko že nahajamo na tako imenovani Riklijevi poti. Na pastirski planini Rčitno   je nekaj vikendov je pa to bil tudi cilj Riklijeve poti.